انشا درباره مدرسه خانه دوم من است برای پایه چهارم و پنجم ابتدایی

انشا درباره مدرسه خانه دوم من است
انشا درباره مدرسه خانه دوم من است

موضوع مدرسه یکی از جالب ترین موضوعات برای انشانویسی به خصوص در پایه های دبستان است زیرا دانش آموزان حرف های زیادی درباره مدرسه ای که در آن درس می خوانند و همانند خانه دوم آن ها است در دل دارند.

در ادامه دو انشای کودکانه درباره مدرسه خانه دوم من است برای دانش آموزان چهارم و پنجم ابتدایی آماده کرده ایم که امیدواریم الهام بخش شما عزیزان باشد، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشای ساده درباره مدرسه خانه دوم من است

مدرسه مکانی است که همه ما دانش آموزان بخش زیادی از اوقات روزانه خود را در آن می گذرانیم. مکانی که در آن دوستان زیادی پیدا کرده و چیزهای زیادی یاد می گیریم و بهترین خاطرات خود را در آن جا می سازیم.

مدرسه خانه دوم من است، البته خانه ای بسیار بزرگ تر از خانه ای که در آن زندگی می کنم و معلم نیز همانند مادر دوم من می باشد که با دلسوزی و مهربانی به من درس می دهد و سوالاتم را پاسخ می دهد.

من و دوستانم همانند یک خانواده هستیم که زمان زیادی از روز را با هم در مدرسه می گذرانیم، مثلا با هم درس می خوانیم، بازی می کنیم و به یکدیگر چیزهای زیادی یاد می دهیم تا بتوانیم رشد و پیشرفت کرده و در امتحانات موفق باشیم.

من زمانی که به مدرسه وارد می شوم انگار به یک خانه ای پر از هیجان و ماجراجویی وارد می شوم و با خانواده ای که درست مثل خانواده خودم مهربان و صمیمی هستند به دنبال کشف چیزهای جدید می روم.

در مدرسه به من خیلی خوش می گذرد و خیلی خوشحال می شوم که بتوانم به اعضای خانواده ام کمک کرده و معلم مهربانم را با درس خواندن شاد و خرسند کنم. علاوه بر این همیشه سعی می کنم در پاکیزه نگه داشتن مدرسه ام که خانه دوم من است تلاش کنم.

انشای کودکانه درباره مدرسه خانه دوم من است

من و دوستانم هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم خودمان را برای رفتن به یک فضای شاد و صمیمی آماده می کنیم، فضایی که حال و هوای بسیار خوبی دارد و در آن چیزهای جالبی درباره دنیا یاد می گیریم. فضایی که درست مثل خانه خودمان گرم و پر از محبت است و در آن جا احساس بسیار خوبی دارم.

این فضا نامش مدرسه است که من نام آن را خانه دوم خود گذاشته ام زیرا شباهت زیادی با خانه ای که در آن به دنیا آمده و بزرگ شده ام دارد اما ابعادش بزرگ تر و اعضایش بسیار بیشتر است.

در مدرسه مادران مهربانی به نام آموزگاران وجود دارند که تمام تلاش خود را برای آگاهی دانش آموزان که مثل فرزندان خود دوست دارند می کنند و در این راه زحمت زیادی می کشند. به علاوه دانش آموزان زیادی در مدرسه ما درس می خوانند و همگی مثل اعضای یک خانواده می باشیم.

من و هم کلاسی هایم دوستان بسیار خوبی برای هم هستیم و در کنار هم اتفاقات تلخ و شیرین زیادی را در مدرسه تجربه کرده ایم. ما با هم درس می خوانیم، در امتحانات شرکت می کنیم، بازی می کنیم و زنگ های تفریح خوراکی های خود را با هم تقسیم می کنیم. به علاوه در اردوهای مدرسه که درست مثل مسافرت های خانوادگی خوش می گذرد شرکت می کنیم و در مشکلات در کنار هم می باشیم.

من مدرسه ام را بسیار دوست دارم و به وجود چنین خانه خوب و صمیمی و اعضای خانواده بزرگ خود افتخار می کنم.