انشاهای قشنگ درباره تابستان و زیبایی های آن برای کلاس ششم و هفتم

انشا درباره تابستان و زیبایی های آن
انشا درباره تابستان و زیبایی های آن

به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس، دانش آموزان خود را برای سه ماه اوقات فراغت که می تواند به بهترین شکل ممکن بگذرد آماده می کنند. به همین بهانه در ادامه دو انشای زیبا درباره تابستان برای دانش آموزان پایه ششم و هفتم آماده کرده ایم که امیدواریم الهام بخش شما عزیزان باشد، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشای کوتاه درباره تابستان برای کلاس ششم

نوشتن درباره فصل تابستان با همه خاطرات خوبی که در طول سال های گذشته برای من آفریده بسیار شیرین است. به نظرم هر تابستان رنگ و بوی خاص خودش را دارد و با سال گذشته اش متفاوت می باشد زیرا تجربه های ما در هر سال با سال های قبل تفاوت دارد.

آن چه همه فصل های تابستان سال های عمرم را به یکدیگر شبیه می کند گرمای هوا، تعطیلات مدرسه، خوردن میوه های خوشمزه، رفتن به باغ پدربزرگ و بازی های سرگرم کننده با دوستانم است و آن چه تفاوت ایجاد می کند تجربه های جدید هر سال می باشد.

به عنوان مثال من و خانواده ام هر تابستان به مسافرت می رویم اما هر بار به یک شهر خاص. همچنین در خاطرم هست یک تابستان با پدرم به باغ وحش رفتم که در عالم کودکی برایم بسیار جالب بود و در تابستانی دیگر به پارک آبی رفتم که تجربه خارق العاده ای محسوب می شد.

علاوه بر این یک تابستان را به عنوان شاگرد در مغازه پدرم کار کردم و کلی چیزهای جدید یاد گرفتم و در تابستانی دیگر به باشگاه ورزشی رفتم که به نوبه خودش باعث شد دوستان جدیدی پیدا کرده و به سلامتی بدنم توجه بیشتری نشان دهم.

برای من هر تابستان طعم و مزه ای خاص اما شیرین دارد و عطر میوه های آب دار و خوشمزه اش را به مشامم می رساند. در کنار همه این ها سفر به روستای پدربزرگ که جزو مراسم هر ساله خانواده ما می باشد بسیار خاطره انگیز می باشد.

روستای پدربزرگ با طبیعت دلکش خود در تابستان هوای خنکی دارد و زمستان هایش از برف پوشیده است. جاذبه های طبیعی این روستا به خصوص در تابستان باعث شده مردم زیادی از نقاط دور و نزدیک برای تفریح به آن جا بیایند و به همین دلیل امکانات توریستی خوبی در این روستای کوچک اما خوش آب و هوا فراهم شده است.

خلاصه آن که هر چه از تابستان و خوبی هایش بگویم کم گفته ام و همین قشنگی ها است که باعث می شود آغاز آن برایم فوق العاده شادی بخش و به پایان رسیدن آن برایم بسیار تلخ و ناراحت کننده باشد. امیدوارم تابستان به همه دوستانم خوش بگذرد.

انشای ادبی درباره تابستان برای کلاس هفتم

تابستان از راه رسیده است، فصل زیبایی که با طلوع و غروب های دل انگیزش و رنگ ها و عطرهای تازه اش ما را در زیبایی طبیعت غرق می کند. نسیم خنک شبانه اش گونه ما را نوازش می کند و آفتاب گرم و تابنده اش به ما فرصتی برای پوشیدن لباس های خنک و تابستانی می دهد.

در دل تابستان، آفتاب به اوج شکوه و تابش خود می رسد و با طلایی ترین انوارش زمین را گرم می کند. صدای پرندگان که در این فصل بیش از هر فصل دیگر جنب و جوش و تکاپو دارند از هر سو به گوش می رسد و آرامش را برای ما به ارمغان می آورد.

هر روز تابستان فرصتی است برای کشف زیبایی های نهفته در دل طبیعت، قدم زدن زیر سایه درختان بلند و گوش دادن به آوای طبیعت که حس قشنگی از زندگی و تازگی را در دل های ما به وجود می آورد.

تابستان همچنین زمان مناسبی برای دورهمی های دوستانه و شب نشینی های شاد و فرح بخش است، گاهی در ذهنم تصور می کنم در یک شب خنک تابستانی با دوستانم کنار آتش نشسته ام و زیر آسمان پر ستاره از آرزوها و رویاهایم با آن ها صحبت می کنم.

در کنار همه این ها، میوه های تابستانی طعمی بهشتی و فوق العاده خوشمزه را در دل خود گنجانده اند. از هندوانه شیرین گرفته تا زردآلوی آفتابی، هلوی آب دار، سیب خوشمزه و خربزه تازه هر یک طعمی منحصر به فرد دارند.

تابستان همچنین فصل تجدید دیدارها و مسافرت به شهرها و روستاهای دور، پیدا کردن دوستان جدید و کشف مکان های بکر است و بی شک همه این تجربه ها به نوبه خود می توانند به خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی تبدیل شوند که تا سال ها در خاطرمان باقی بمانند.

من تابستان را با همه زیبایی هایش دوست دارم و برای فرا رسیدن این فصل قشنگ لحظه شماری می کنم. تابستان مبارک!