انشای زیبا درباره تعطیلات تابستان با مقدمه و نتیجه گیری (کلاس ششم و هفتم)

انشا درباره تعطیلات تابستان
انشا درباره تعطیلات تابستان

تعطیلات تابستان برای همه ما یادآور شیرین ترین روزهای زندگی مان در دوران تحصیل می باشد، یادآور مسافرت ها و ورزش های تابستانی، بازی های کودکانه در کوچه و خیابان و دورهمی های خانوادگی.

به بهانه پایان یافتن فصل تابستان در ادامه دو انشای کوتاه درباره تعطیلات تابستان برای پایه ششم و هفتم آماده کرده ایم که امیدواریم الهام بخش شما عزیزان باشد، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشای زیبا درباره تعطیلات تابستان برای کلاس ششم

مقدمه: تعطیلات تابستان برای همه ما یک فرصت استثنایی است زیرا اوقات فراغت زیادی داریم و می توانیم به فعالیت های مورد علاقه خود بپردازیم. این دوره سه ماهه زمانی مناسب برای استراحت، تفریح و یادگیری مهارت های جدید می باشد.

بدنه: تابستان امسال برای من با سال های گذشته متفاوت بود و تجربه های جدید و جالبی برایم به همراه داشت. ما در ابتدای تابستان به یک منطقه کوهستانی خوش آب و هوا مسافرت کردیم و من در این سفر برای اولین بار تجربه کوهنوردی داشتم که بسیار هیجان انگیز بود.

ما هر روز صبح زود به کوه می رفتیم و به تماشای مناظر طبیعی و زیبای اطراف می پرداختیم. من در طول این سفر یاد گرفتم که چگونه به طبیعت احترام گذاشته و از زیبایی های آن بهره ببرم.

بعد از بازگشت از سفر تصمیم گرفتم به یادگیری یک مهارت جدید در طول تابستان بپردازم و از آن جا که همیشه آرزو داشتم نواختن یک ساز را یاد بگیرم، در کلاس موسیقی ثبت نام کردم. من هر هفته کلاس می رفتم و با تمرین مستمر توانستم قطعه های ساده موسیقی را بنوازم. این کلاس باعث شد اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و توانایی هایم را افزایش دهم.

علاوه بر این بخشی از اوقات روزانه ام را با دوستانم گذراندم. ما هر روز در پارک محله فوتبال بازی می کردیم و همین باعث شد علاوه بر سلامت جسمانی، روابطم با دوستان بسیار بهتر از قبل شود.

از دیگر فعالیت های ورزشی در طول تابستان می توانم به استخر و دوچرخه سواری اشاره کنم که فواید زیادی برای من داشته اند.

نتیجه: تابستان امسال برای من تجربه خوبی بود و بیشتر اوقاتم به یادگیری و تفریح و رشد شخصیتی گذشت. تجربه های خوب از طبیعت گردی گرفته تا یادگیری مهارت جدید و ورزش کردن همگی خاطره انگیز و مفید بودند و آرزو می کنم در سال های آینده نیز به بهترین شکل ممکن از تعطیلاتم بهره ببرم.

انشای جالب درباره تعطیلات تابستان برای کلاس هفتم

مقدمه: تابستان فصل تعطیلات و اوقات فراغت به خصوص برای ما دانش آموزان است. این فصل قشنگ علاوه بر زیبایی های طبیعی، رنگ و بوی شادمانی و ماجراجویی دارد و تعطیلات آن باعث شده همه ما بی صبرانه منتظر فرا رسیدن این فصل می باشیم.

بدنه: تعطیلات سه ماهه تابستان فرصت خوبی برای کشف دنیاهای جدید در اطراف مان و همچنین یادگیری مهارت های مفید می باشد. این فصل به ما فرصت خوبی می دهد تا به نقاط دور و نزدیک سفر کرده، برای ماجراجویی های جدید برنامه ریزی کنیم و خاطرات شیرینی برای خود و خانواده مان رقم بزنیم.

هر خانواده ایرانی با توجه به شرایطی که دارد برای تعطیلات تابستان خود برنامه های خاص می چیند. بعضی خانواده ها تصمیم می گیرند به سفرهای طولانی بروند، بعضی دیگر در خانه مانده و از تفریحات خاص این فصل لذت می برند و برخی دیگر روی یادگیری مهارت های جدید فرزندان خود تاکید دارند.

تعطیلات تابستان به هر شکل و شیوه ای که بگذرد همیشه شیرین و به یاد ماندنی باشد. مهم این است که در طول این فصل از زندگی بیشترین لذت برده و ارزش زمان و اوقات فراغت را بدانیم.

فصل تابستان زمان خوبی برای افزایش انرژی و استراحت می باشد. ما می توانیم در این مدت برای آینده خود برنامه بریزیم و اهداف جدیدی برای خود مشخص کنیم. همچنین تابستان می تواند شروعی برای انجام فعالیت های خلاقانه و به ثمر رساندن ایده های بکر باشد.

نتیجه: ما دانش آموزان باید از تمام لحظاتی که تعطیلات تابستان در اختیار ما قرار می دهد نهایت استفاده را کرده و لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود خلق کنیم. یادگیری مهارت های جدید، رفتن به سفر و پرداختن به کارهای مورد علاقه از جمله ورزش های تابستانی و آبی تنها بخشی از سرگرمی های این فصل قشنگ است.