انشاهای بی نظیر درباره تلفن همراه برای نوجوانان (پایه هفتم و هشتم)

انشا درباره تلفن همراه برای نوجوانان
انشا درباره تلفن همراه برای نوجوانان

انشا درباره تلفن همراه یکی از متداول ترین موضوعات انشا است که معمولا به دانش آموزان پایه هفتم و هشتم داده می شود تا درباره این ابزار بسیار پر کاربرد و فواید و معایبش انشا بنویسند.

به همین بهانه در ادامه دو انشای جالب درباره تلفن همراه برای نوجوانان آماده کرده ایم که می تواند الهام بخش باشد، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشا درباره تلفن همراه برای پایه هفتم

ما در عصر مدرن زندگی می کنیم، دنیایی که فناوری و تکنولوژی حرف اول را می زند و زندگی انسان ها در جهت راحتی بیشتر و صد البته مشغله های بزرگ تر پیش می رود و یکی از شاید ساده ترین و در عین حال ضروری ترین فناوری های این دنیای جدید تلفن همراه می باشد.

تلفن همراه ابزاری است که از سالیان گذشته جای خود را در دنیای آدم ها باز کرده و به مرور با پیشرفت های پی در پی به تکنولوژی که امروز می بینیم تبدیل شده است. ابزاری همه فن حریف که با آن می توان بسیاری از امور روزمره از صحبت کردن و پیامک دادن تا فیلمبرداری و عکس برداری، گفتگوهای تصویری، آموزش های مختلف و حضور در شبکه های اجتماعی را به راحت ترین شکل ممکن تجربه کرد.

فقط کافیست به یک روز بدون تلفن همراه فکر کنیم تا متوجه شویم این فناوری چه جای بزرگی در زندگی ما دارد و نبودنش چه رخنه ای ایجاد می کند که تنها با فناوری هم رده یا بالاتر از آن پر می شود.

بی شک تلفن همراه نیز مانند تمام فناوری های دیگر دو جنبه و دو روی متفاوت دارد، یک روی آن پر از فواید و مزیت هایی است که به همراه آورده و روی دیگرش معایبی است که می توان برای آن برشمرد.

مزایایی که چه بسیار خانواده ها را به هم نزدیک کرده و معایبی که چه بسیار فاصله هایی میان عزیزترین آدم ها انداخته است. به امید آن که در استفاده مفیدتر از تلفن همراه کوشا بوده و نگذاریم خلوت با عزیزان مان را بر هم بزند.

انشا درباره تلفن همراه برای پایه هشتم

تلفن همراه یکی از آن واجبات روزمره همه ما است که جای بزرگی به اندازه چندین نفر در زندگی ما باز کرده و انصافا به اندازه چندین نفر نیز برای ما کار می کند! شده یک دستگاه همه فن حریف که هر چه بخواهیم را زود و تند و سریع در اختیارمان قرار می دهد.

می خواهی عکس بیندازی، می خواهی عکس هایت را رتوش کنی، می خواهی صدایت را ضبط کنی، می خواهی تصویری گفتگو کنی، شاید هم می خواهی آموزش خاصی ببینی یا در شبکه های اجتماعی این سو و آن سو بروی. هر چه بخواهی کافیست به این ابزار خوش خط و خال بگویی تا آن را خوب و خلاصه و مفید تقدیمت کند!

از شوخی که بگذریم اگر تلفن همراه که ما به بودنش این چنین عادت کرده ایم نبود، بی شک همگی درمانده و ملول شده و شب ها خواب و خوراک نداشتیم. احتمالا به هر جای خانه نگاه می کردیم جای خالی اش را می دیدیم و یاد لحظه هایی که مدام در آن این سو و آن سو می رفتیم ما را دیوانه می کرد!

تلفن همراه یکی از فناوری های ضروری امروز است که اگر بگوییم حضورش از نان شب نیز برای ما واجب تر است دروغ نگفته ام. البته منظور من تلفن همراه هوشمند است، وگرنه تلفن های همراه معمولی که اصلا نمی دانند وابستگی چیست که بخواهند وابسته ات کنند:)

در پایان انشا می خواهم بگویم از این ابزار همه فن حریف بهتر استفاده کنیم تا شاید جایگاهی به اندازه خودش نه دو سه برابر هیکل خود در زندگی مان داشته باشد و آن قدر به آن عادت کنیم که رفتنش دنیا را برای ما تیره و تار کند.