سه انشای زیبای در آینده می خواهید چه کاره شوید؟ (فضانورد، خلبان، فوتبالیست)

انشای می خواهید در آینده چه کاره شوید؟
انشای می خواهید در آینده چه کاره شوید؟

انشای “می خواهید در آینده چه کاره شوید؟” یکی از انشاهای پر طرفدار است که تقریبا همه دانش آموزان یک بار هم که شده درباره آن نوشته اند.

ما در ادامه سه انشای زیبا برای کودکان آماده کرده ایم که دانش آموزان دبستانی که می خواهند در آینده فضانورد، خلبان یا فوتبالیست شوند می توانند از آن ها به عنوان الهام و ایده استفاده کنند، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشای می خواهید در آینده چه کاره شوید: فضانورد

من دوست دارم در آینده فضانورد شوم چون علاقه زیادی به فضا و نجوم دارم و همیشه مجله های مربوط به ستارگان و کهکشان ها را مطالعه می کنم. به نظر من در کهکشان ها ناشناخته های زیادی وجود دارد که هنوز انسان ها نتوانسته اند حتی یک درصد از آن ها را کشف کنند و من عاشق کشف ناشناخته های پر رمز و راز فضا هستم.

یکی از آرزوهای مهم من این است که یک روز بتوانم به عنوان فضانورد سوار سفینه فضایی شوم و از این طریق به نقاط دور دست این کهکشان سفر کرده و اطلاعات زیادی درباره ناشناخته های فضایی به دست بیاورم.

همچنین یکی از موضوعاتی که خیلی به آن علاقه دارم این است که بدانم آیا در نقطه دیگری از این کهکشان و کهکشان های دیگر موجودات زنده ای وجود دارند یا خیر.

به نظرم شغل فضانوردی برای کسانی مناسب است که خیلی به کشف رمز و رازهای جهان به خصوص در آسمان علاقه مند هستند و شب ها حتما دقایقی را به آسمان نگاه می کنند و هیچ وقت از تماشای شگفتی های آن خسته نمی شوند بلکه از آن بسیار لذت می برند.

انشای می خواهید در آینده چه کاره شوید: خلبان

من آرزو دارم در آینده یک خلبان حرفه ای شوم و سوار بر هواپیما از این سوی دنیا به آن سوی دنیا پرواز کنم. من عاشق پرواز کردن بر فراز آسمان ها هستم و برایم فرقی نمی کند سوار یک هواپیمای مسافر بری یا یک هواپیمای جنگی باشم.

درست است که هیجان خلبانی هواپیمای جنگی را خیلی دوست دارم اما هیچ وقت دوست ندارم در کشورم ایران و هیچ کشور دیگری جنگ رخ دهد زیرا در جنگ ها انسان های بی گناه زیادی کشته می شوند و بسیاری از مردم بی خانمان نمی شوند.

برای همین با وجود هیجان هواپیماهای جنگی، در کل ترجیح می دهم که سوار هواپیماهای مسافربری شوم و به نقاط مختلف دنیا سفر کنم.

خلبانی یک شغل حساس است زیرا مسئولیت جان تعداد زیادی انسان در دستان یک خلبان در وسط آسمان است و کوچک ترین اشتباه می تواند خسارت های مالی و جانی جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

انشای می خواهید در آینده چه کاره شوید: فوتبالیست

فوتبالیست شدن یکی از آرزوهای مهم من است و من خیلی دوست دارم در آینده فوتبالیست مشهوری شوم که افتخارات زیادی برای کشورم به ارمغان بیاورم و باعث شوم همه مردم به من افتخار کنند.

من از همین حالا برای فوتبالیست شدن تلاش می کنم و سعی می کنم در کلاس های فوتبال شرکت کرده و با دوستانم نیز در اوقات فراغت فوتبال بازی کنم تا مهارت هایم در این ورزش بیشتر شود چون می دانم همه فوتبالیست های بزرگ ایرانی که گل های تاریخی زیادی زده اند از سن کم در کوچه و خیابان فوتبال بازی می کرده اند.

به دلیل این که فوتبالیست ها افراد بسیار مشهوری هستند بسیاری از دوستانم نیز دوست دارند فوتبالیست شوند اما همه ما می دانیم که بسیاری از بچه ها وقتی بزرگ می شوند آرزوهای آن ها تغییر می کند اما من برای فوتبالیست شدن بسیار جدی هستم.

من می دانم برای این که یک فوتبالیست حرفه ای شوم و بتوانم در تیم ملی بازی کنم باید بسیار تلاش کنم و از بعضی از آرزوهای دیگر خود هم دست بکشم. البته فقط فوتبالیست شدن نیاز به فداکاری ندارد بلکه همه ما اگر بخواهیم در آینده شغل مورد علاقه خود را داشته باشیم و در آن حرفه ای شویم باید تلاش زیادی بکنیم.

همچنین بخوانید : سه انشای قشنگ در آینده می خواهید چه کاره شوید؟ (پلیس، معلم، دکتر)