انشاهای فوق العاده جالب درباره آدم فضایی برای پایه نهم (واقع گرایانه و تخیلی)

انشا در مورد آدم فضایی برای پایه نهم
انشا در مورد آدم فضایی برای پایه نهم

موضوع انشای آدم فضایی برای دانش آموزان جذابیت زیادی دارد و یکی از جالب ترین موضوعاتی است که می تواند تخیلات دانش آموزان پایه نهم را تقویت کند.

به همین بهانه در ادامه دو نمونه انشای خواندنی درباره آدم فضایی برای دانش آموزان آماده کرده ایم که می تواند الهام بخش آن ها در نگارش انشاهای تخیلی و واقع گرایانه باشد، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشای تخیلی درباره آدم فضایی برای پایه نهم

یکی از سرگرمی های من در دوران کودکی این بود که هر شب از پنجره اتاقم به آسمان خیره شده و در تخیلاتم آدم فضایی سرگردانی را می دیدم که راهش را در آسمان گم کرده، آرام و سردرگم به سمت زمین پایین می آید و درست روبروی من در هوا شناور می شد.

در تخیلاتم ظاهر آدم فضایی ترکیبی از همه چیزهایی بود که در تلویزیون دیده بودم و موجودی بود که به جای حمله به زمین قرار بود آن را به جای قشنگ تری تبدیل کند. یک شب این تصورات بسیار عمیق و تا حد واقعی پر رنگ شد و این آغاز همه رویاهای شبانه بعد از آن بود.

آدم فضایی رویاهای من شاید در ابتدا دلیل گم شدنش و آمدنش به زمین را نمی دانست اما خیلی زود توانست زبان زمینی ها را یاد گرفته و رفتارهای آن ها را با ذهن تحلیل گرش بررسی کند. او معصومیت کودکی های من را داشت و از سوی دیگر بسیار تیزهوش بود.

او خیلی زود متوجه شد آدم های زمینی اگرچه شاید سرد، رسمی یا بی تفاوت به نظر می رسیدند اما در دل همه آن ها کودکی پر جنب و جوش پنهان شده بود که به محبت و عشق نیاز داشت. آدم فضایی به مرور دانست که به چه دلیل به زمین فرستاده شده و ماموریتش زنده کردن امید و محبت در دل آدم ها می باشد. ماموریتی که من به هر دلیل در عالم کودکی ام به او داده بودم.

آدم فضایی تخیلات من در نهایت کاری می کرد که آدم ها کمی بیشتر به کودک درون شان توجه کنند، کمی بیشتر بخندند، کمی بیشتر ساده بگیرند و کمی بیشتر به دنبال زیبایی های اتفاقات زندگی شان باشند.

او در تمام دوران کودکی ام مهمان اتاقم بود و دنیای شبانه ام را چراغانی می کرد. بله! او در ماموریت خود موفق عمل کرده بود و باعث شد من همان آدمی شوم که برایش به زمین فرستاده شده بود.

انشای واقعی درباره آدم فضایی برای کلاس نهم

امروزه موضوع آدم فضایی ها به عنوان نوعی مفهوم فرضیه ای، از نظر علمی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است اما چون اطلاعات مستقیم درباره وجود آدم فضایی ها وجود ندارد یا معتبر به نظر نمی رسد، بسیاری از نتایج علمی در این زمینه بر پایه ایده ها و فرضیات بنا شده است.

به عنوان مثال با توجه به گسترده بودن کائنات و کهکشان ها حدس هایی درباره احتمال وجود حیات در سایر کرات زده شده و گفته شده اگر زندگی در کهکشان های دیگر وجود داشته باشد آن زندگی ممکن است به شکل ها و صورت های کاملا متفاوت با زندگی ما زمینی ها باشد.

در حال حاضر آدم فضایی به عنوان موجودی فراتر از تصور زمینی ها فرض می شود که شرایط زیستی و فیزیکی متفاوتی با انسان ها و موجودات کره زمین دارد که اگرچه از نظر علمی هنوز شواهد یا حتی دلیل قطعی برای وجود چنین موجوداتی نداریم اما به عنوان یک مفهوم تخیلی، باید گفت جایگاه خوبی در فرهنگ ما انسان ها به دست آورده است.

به عنوان مثال آدم فضایی ها قدم به دنیای هنر گذاشته اند و می توان رد پای پر رنگ آن ها را در داستان ها و فیلم ها و تصاویر نقاشی دنبال کرد و حتی به عنوان نمادی از تفکرات ماورایی انسان ها از آن ها یاد می شود.

در حال حاضر موضوع موجودات فضایی به طور کامل در هاله ای از حدس و گمان باقی مانده اما با توجه به سرعت فزاینده پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف، اصلا دور از انتظار نیست در آینده ای دور یا حتی نه چندان دور اطلاعات شگفت انگیزی در این زمینه به دست بیاید.

تا آن زمان ما زمینی ها در تخیلات خود که اغلب به صورت فیلم و هنرهای مختلف به نمایش در می آیند به این موجودات تا حد غیر قابل تصوری جان داده و آن ها را به شکل های مختلف و سرگرم کننده به تصویر خواهیم کشید.