فال روزانه امروز برای متولدین ماه ها

فال روزانه آپرنگ
فال روزانه آپرنگ

فال روزانه آپرنگ از صفحات محبوب و پر مخاطب این سایت است که با یک نگاه و یک عبور از دل کلمات و جملاتش بی شک دل تان تازه شده و خود را برای روزی که در پیش دارید آماده تر می سازید.

اگر کنجکاو هستید درباره فال روزانه امروز خود بیشتر بدانید در ادامه با آپرنگ باشید.

…..***…..

فال روزانه ماه تولد

فروردین

دوست فروردین ماهی! گاهی با کمترین تلاش می توانی به بهترین چیزها دست پیدا کنی و امروز از آن روزها است. رفتار توام با لطف و ادب تو کمک خواهد کرد تا به جایگاهی که باید باشی برسی.

تو کشتی خودت هستی و قرار است باد، بادبان هایت را در جهتی که می خواهی سوق دهد. با تعیین اهداف عالی و عزم و اراده قوی تا رسیدن به آن ها از انرژی حداکثری باد کمال بهره را ببر!

اردیبهشت

دوست اردیبهشتی! امروز به قدرت “انعطاف پذیری” نیاز داری. لازم است به شیوه ای آرام و آهسته پیش بروی و بدانی که تلاش و تحمل فشار بیش از حد برای بهبود وضعیت، بهترین روش محسوب نمی شود.

فراموش نکن دید تونلی از بسیاری از جهات تو را محدود می کند، پس ذهنی باز داشته و پذیرای عقاید و نظرات دیگران باش. قدرت زیادی در نوک انگشتانت نهفته است و چقدر حیف می شود اگر این قدرت را با در نظر نگرفتن همه گزینه های موجود هدر دهی.

خرداد

دوست خرداد ماهی! امروز اتفاقات و پدیده هایی از جهات مختلف به سویت می رسد که تو را مجبور به حرکت خواهد کرد. سعی کن خودت را برای انجام کارهایی که علاقه ای به آن ها نداری تحت فشار قرار ندهی.

نوعی بی قراری عصبی ممکن است همه وجودت را تحت تاثیر خود قرار داده و به اقدام کردن ترغیب کند. اجازه نده اطرافیان با انرژی خود روی رفتار و اعمال تو اثر بگذارند. قوی بمان و فریفته موقعیت هایی نشو که می دانی برایت خوب نیستند.

تیر

دوست تیر ماهی! امروز سعی کن به جزئیات توجه بیشتری نشان داده و خودت را سازمان دهی کنی. شاید لازم باشد مسیرت را کمی تغییر داده و از انزوا به کارهای گروهی روی بیاوری.

سعی کن برای رسیدن به یک هدف مشترک با اطرافیانت همراه شوی و بدان که تا زمانی که متمرکز و با انگیزه باقی بمانی، کمک کردن به دیگران آسان تر از چیزی خواهد بود که گمان می کنی.

مرداد

دوست مردادی! امروز یکی از آن روزهایی است که راحتی و رفاه بسیار نزدیک تر از چیزی خواهد بود که فکر می کنی. مطمئن باش به آن چه می خواهی می رسی اما این تو هستی که باید اولین قدم را برای رسیدن برداری.

به احتمال زیاد سوالات عمیقی ذهنت را درگیر خواهد کرد و تو به دنبال پاسخ های درست و محکم برای آن ها هستی. اجازه نده ذهن کنجکاوت آرام بگیرد تا زمانی که به پاسخ سوال هایت برسی.

شهریور

دوست شهریور ماهی! بلا تکلیفی و تردیدهایت ممکن است تو را بر سر یک دو راهی قرار دهد، حتی این مسئله در اطرافیانت نیز دیده می شود. مسئله زمانی دشوار می شود که مجبور شوی خیلی زود یکی از راه ها را انتخاب کنی و از این که منتظر باشی دیگران اولین حرکت را انجام دهند خسته شوی.

سعی کن برای مسائل و چالش هایی که داری به دنبال راه حل های ساده باشی. شاید بیش از یک مسیر درست وجود داشته باشد، اگر به این موضوع ایمان داشته باشی هر انتخابی که انجام دهی درست خواهد بود.

مهر

دوست مهر ماهی! امروز ارتباط با دیگران حرف اول را می زند و می تواند تاثیر به سزایی روی زندگی اجتماعی تو داشته باشد. متوجه خواهی شد که اگر با جریان حرکت کنی دقیقا همان جایی که باید باشی فرود می آیی.

مسیرهای پر ماجرا را انتخاب کن و با خیال آسوده قدم بردار. لزومی ندارد تا ابد تنها به یک ایده یا مسیر بچسبی بلکه باید انعطاف پذیری را چاشنی آن کنی.

آبان

دوست آبانی! با انرژی پر قدرت امروزت ارتباط برقرار کن اما حواست باشد که ممکن است تنش و درگیری در قالب گفتگوهای عجولانه و دریافت اطلاعات نادرست نمایان شود.

شاید متوجه شوی اطرافیانت امروز عصبانی و آشفته تر از همیشه هستند، اگر این طور است قبل از گرفتن هر گونه تصمیم منتظر بمان تا گرد و خاک ها از بین برود. تصمیمات عجولانه ممکن است تو را به مسیرهایی هدایت کند که بهترین انتخاب امروزت نخواهند بود.

آذر

دوست آذر ماهی! احساسات خوبی که طی روزهای قبل داشتی ممکن است از بین برود زیرا به نظر می رسد ارتباطت را با واقعیت های زندگی از دست داده ای. بهتر است برنامه ریزی برای متعادل کردن این وضعیت عجیب و غریب داشته باشی.

امروز احتمالا اتفاقات غیر منتظره ای رخ داده و احتمال ضربه خوردن وجود دارد، فراموش نکن باید با همه این مسائل همین جا و همین لحظه کنار بیایی.

دی

دوست دی ماهی! امروز کمی بیشتر به خودت و توانایی هایت توجه کن و بدان که اگر بیش از حد به ورودی های ذهن و دنیای اطرافت بچسبی ممکن است متوجه صدای قلبت نشوی.

حواست باشد برنامه ریزی اگرچه خوب است اما گاهی جزئیات بیش از حد در برنامه ها می تواند تو را از چشیدن طعم اتفاقات ناگهانی و غافلگیر کننده محروم کند. برنامه ات را بچین اما اگر نقطه ای طبق برنامه پیش نرفت استرس نگیر.

بهمن

دوست بهمن ماهی! سعی کن با دیگران ارتباط برقرار کنی و با فردی که در اتوبوس کنارت نشسته یا در صف فروشگاه پشت سرت ایستاده سر صحبت را باز کن. شاید اطلاعاتی در اختیارت قرار دهد که زندگی ات را برای همیشه تغییر دهد.

تو نیز ممکن است همان کسی باشی که دیگران در این لحظات به او نیاز دارند و با یک تلنگر در میان صحبت هایت زندگی آن ها را تغییر دهی. ارتباطات کلید گسترش دنیایت در بسیاری جهات است.

اسفند

دوست اسفند ماهی! امروز ممکن است هنگام گفتگو با یک شخص خاص یا در موقعیتی ناخوشایند، اعتماد به نفست به چالش کشیده شود. هیچ چیز را آن طور که در نگاه اول به نظر می رسد نپذیر و بدان واقعیت عمیق تری زیر پوسته ظاهری نهفته است.

ظاهر بینی می تواند به ساده لوحی منجر شود، مبادا فریب وعده های بزرگ و وسوسه برانگیز را بخوری که ممکن است چیزی نباشند که در تبلیغات آن ها تاکید شده است.