انشا درباره خداحافظی با فصل پاییز برای پایه چهارم و پنجم (ساده و کودکانه)

انشای زیبا درباره خداحافظی با پاییز
انشای زیبا درباره خداحافظی با پاییز

در واپسین روزهای پاییز به سر می بریم و چیزی به لحظه وداع با این فصل هزار رنگ نمانده است. بسیاری از ما دلتنگ پاییز می شویم اما بارش اولین برف زمستانی بی شک غم این دلتنگی را کم رنگ خواهد کرد.

در ادامه دو انشای ساده درباره خداحافظی با فصل پاییز برای دانش آموزان پایه چهارم و پنجم آماده کرده ایم که امیدواریم الهام بخش شما عزیزان باشد، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشای کودکانه درباره خداحافظی با پاییز برای کلاس چهارم

کم کم به روزهای پایانی فصل پاییز نزدیک می شویم و قرار است با این فصل قشنگ خداحافظی کنیم اما من خیلی دلم برای این فصل و زیبایی هایش تنگ می شود.

زیبایی هایی مثل زرد شدن برگ درختان و برگ ریزان، بارش باران های پاییزی، میوه های خوشمزه و خوش رنگ و راه رفتن روی برگ های خشک در خیابان همگی باعث شده من به این فصل علاقه زیادی داشته باشم.

من همیشه در این روزها ناراحت هستم و دلم می خواهد پاییز بیشتر ادامه داشته باشد اما وقتی به شب یلدا و بارش برف زمستانی فکر می کنم کمی دلم آرام می گیرد چون می دانم خداوند همه چیز را بر اساس نظم و با حکمت آفریده و پاییز دوباره سال دیگر بر می گردد و ما از دیدن زیبایی هایش خوشحال می شویم.

پاییز در واقع با نسیم های خنک خود ما و همه موجودات را برای سرمای استخوان سوز زمستان آماده می کند و وقتی زمانش می رسد جای خودش را با زمستان عوض می کند تا طبیعت به خواب زمستانی برود. خداحافظ پاییز مهربان و قشنگ!

انشای ساده درباره خداحافظی با فصل پاییز برای کلاس پنجم

پاییز یکی از فصل های سال است که در آن برگ ها زرد و درختان خشکیده می شوند. من همیشه در اواخر تابستان ناراحت می شوم چون فرا رسیدن این فصل سراسر خشکیدگی را دوست ندارم اما کم کم که باران های پاییزی می بارند و هوای گرم و سوزان جای خودش را به خنکی و سرمای ملایم می دهد ناراحتی هایم از بین می رود.

جالب این است که در روزهای پایانی پاییز نیز از تمام شدن این فصل ناراحت می شوم و غصه می خورم چون دلم برای همه قشنگی های پاییز تنگ می شود ولی می دانم آمدن زمستان و سپیدپوش شدن طبیعت همه ناراحتی هایم را از بین می برد.

این قانون طبیعت است که فصل های سال پشت سر هم می آیند و می روند و هیچ فصلی هرگز دیر نمی کند و این طور نیست که یک سال پاییز نشود یا تابستان دو بار تکرار شود. وقتی به این موضوع فکر می کنم به بزرگی خالق این فصل ها پی می برم و با خودم می گویم خداوند چقدر قدرت دارد که می تواند همه چیز را تا این حد دقیق بیافریند.

خداحافظی با فصل پاییز سخت است و من خودم را برای این وداع سخت آماده کرده ام. امیدوارم روزهای پایانی این فصل و فرا رسیدن فصل زمستان با شادی برای همه دوستانم همراه باشد.