انشا درباره دوست خوب کیست برای پایه چهارم و پنجم دبستان (ساده و کودکانه)

انشای ساده درباره دوست خوب کیست
انشای ساده درباره دوست خوب کیست

دوستان خوب به زندگی ما وارد می شوند تا همه چیز را از آن چه هستند زیباتر کنند. دوستان خوب هدیه هایی از طرف پروردگار می باشند که در تلخ ترین و شیرین ترین لحظات عمرمان شریک احساسات ما می شوند.

در ادامه دو انشای کودکانه درباره دوست خوب کیست برای دانش آموزان کلاس چهارم و پنجم دبستان آماده کرده ایم که امیدواریم الهام بخش شما عزیزان در نگارش انشاهای قشنگ تر باشد، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشای ساده درباره دوست خوب کیست برای پایه چهارم

به نظر من دوست خوب کسی است که باعث می شود زندگی ما خیلی قشنگ تر شود چون همیشه با جوک ها و حرف های خنده دارش سعی می کند ما را خوشحال کند، با ما بازی می کند و در لحظه های خوب و بد زندگی در کنار ما است.

وقت هایی که ما احتیاج داریم با یک نفر صحبت کنیم او همیشه در کنار ما است تا درباره احساس خود به او بگوییم و به حرف های ما خیلی خوب گوش می کند.

یک دوست خوب چیزهایی که یاد می گیرد را به ما هم یاد می دهد و حرف های دلش را به ما می گوید. او کسی است که اگر نباشد احساس می کنیم حال ما بد است و یک چیزی در زندگی مان کم داریم.

یک دوست خوب همیشه در لحظه های سخت زندگی کنار ما است، در ماجراجویی ها ما را همراهی می کند و مثل یک همدم و همراه مورد اعتماد است که خیلی خوب ما را می شناسد. او می داند ما از چه چیزهایی خوشحال و از چه چیزهایی ناراحت می شویم.

دوستان خوب همیشه در دل ما می مانند و درست مثل یک گنج گران بها ارزشمند هستند. ما باید قدر دوستان خوب خود را بدانیم.

انشای کوتاه درباره دوست خوب کیست برای پایه پنجم

دوست خوب مثل یک پنجره ای است که به دنیای خود من باز می شود. او همیشه در دل من حضور دارد و برای گوش دادن به حرف های من آماده است. زمانی که دوست خوبم کنارم است حس می کنم می توانم قله ها را فتح کنم و از هر سربالایی بالا بروم.

دوست خوب کسی است که همیشه من را می خنداند. حتی زمان هایی که ناراحت هستم او با لبخندهایش، آفتاب را به دنیای ابری من می آورد و باعث می شود ناراحتی هایم را فراموش کنم.

یک دوست خوب زمانی که به کمک نیاز دارم به یاری ام می شتابد و کلی مطالب تازه و مفید به من یاد می دهد. او یک همراه خوب و یک راهنمای مهربان برای من است. من با دوست خوبم خاطره های شیرین زیادی دارم که آن ها را با دنیا عوض نمی کنم.

به نظرم همه ما به یک دوست خوب و صمیمی نیاز داریم تا بتوانیم زندگی قشنگ تری داشته باشیم. همچنین باید بدانیم که دوستان خوب شاید راحت پیدا شوند اما حفظ رابطه دوستی به تلاش و صبر نیاز دارد و نباید به خاطر مسائل پیش پا افتاده دوستی های خود را خراب کنیم.