انشاهای خواندنی درباره مدرسه برای پایه چهارم و پنجم دبستان (ساده و کودکانه)

انشا زیبا و ساده در مورد مدرسه
انشا زیبا و ساده در مورد مدرسه

بسیاری از بزرگ ترها در دوران کودکی و نوجوانی ارزش لحظه های قشنگ مدرسه را ندانسته و در سنین بزرگسالی حسرت آن را می خورند، اما پشیمانی چه سود دارد که روزهای رفته هرگز بر نمی گردد.

به امید آن که کودکان امروز قدر سال های مدرسه را بدانند و به بهترین شکل ممکن از آن بهره ببرند. در ادامه دو انشای ساده درباره مدرسه برای دانش آموزان پایه چهارم و پنجم آماده کرده ایم که امیدواریم در نگارش انشاهای زیباتر به آن ها کمک کند، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشای کودکانه درباره مدرسه برای کلاس چهارم

مدرسه یک محیط پر هیجان پر از اتفاقات خوب و شگفت انگیز است که در آن آموزگاران با چهره های خندان و صمیمی به بچه ها درس می دهند و به آن ها کمک می کنند تا چیزهای جدید درباره دنیای آدم ها یاد بگیرند.

مدرسه زیبایی های زیادی دارد. مثلا در مدرسه دوستان زیادی پیدا می کنیم، با هم بازی می کنیم، در کنار هم درس می خوانیم و از شادی ها و تفریح ها و اتفاقات خوب برای هم تعریف می کنیم که درست مثل یک ماجراجویی هیجان انگیز می باشد.

کلاس درس هم یک اتاق بسیار خاص با محیط صمیمی است که وقتی وارد آن می شویم درست مثل این است که به دنیای دانش و اطلاعات جدید قدم می گذاریم و در کتاب های خود غرق می شویم.

زنگ ورزش هم علاوه بر درس خواندن برای من جذابیت زیادی دارد چون به ورزش کردن علاقه زیادی دارم، به خصوص زمانی که با هم کلاسی هایم ورزش می کنم خیلی لذت می برم.

من عاشق مدرسه هستم و آموزگارم را بسیار دوست دارم. به نظرم چیزهایی که امروز در مدرسه یاد می گیریم تاثیر زیادی در آینده ما دارد و همچنین ما را برای زندگی در جامعه فردا آماده می کند. پس خیلی خوب است که تمام تلاش خود را بکنیم تا هم آموزگاران از ما رضایت داشته باشند و هم بتوانیم آینده بهتری برای خود بسازیم.

انشا درباره مدرسه برای کلاس پنجم

من هر روز با خوشحالی به مدرسه می روم چون احساس می کنم وارد یک محیط جالب می شوم که قرار است هر لحظه اش اکتشاقی جدید داشته باشم.

به نظرم آموزگاران ما راهنمایان بسیار مهربانی هستند که به ما کمک می کنند تا در این محیط جادویی بهتر عمل کرده و با گوش دادن به راهنمایی های آن ها و تلاش و اشتیاق خودمان به دانش زیادی درباره دنیا و فرهنگ های مختلف و همچنین علوم مختلف دست پیدا کنیم.

درس خواندن در مدرسه برای من یک سفر هیجان انگیز است و هر کتابی که باز می کنم مانند دری است که من را به یک دنیای پر از تجربه و یادگیری هدایت می کند. دنیایی که هر چه بیشتر در آن سیر می کنم از آن سیر نمی شوم و می خواهم بیشتر و بیشتر در آن گشت و گذار کنم.

در کنار همه این لذت ها، مدرسه و درس خواندن نقش مهمی در تقویت توانایی ها و استعدادهای ما دارند و دروس مختلف مثل ریاضی، علوم، فارسی و جغرافیا ما را تشویق می کنند تا بیشتر فکر کرده و مهارت های خود را افزایش دهیم.

امیدوارم من و همه دوستانم از سال هایی که در مدرسه درس می خوانیم نهایت استفاده را ببریم تا در آینده بتوانیم به انسان های مفید برای جامعه خود تبدیل شویم.