انشاهای کودکانه نامه ای به خدا برای کلاس چهارم و پنجم دبستان

انشای زیبا درباره نامه ای به خداوند
انشای زیبا درباره نامه ای به خداوند

نوشتن نامه برای خداوند با زبانی ساده و معصومانه یکی از آن کارهای آرامش بخش و زیبایی است که به خصوص کودکان دبستانی از آن لذت می برند.

به همین بهانه در ادامه دو انشای ساده و روان درباره نامه ای به خداوند برای دانش آموزان پایه چهارم و پنجم دبستان آماده کرده ایم که امیدواریم الهام بخش شما عزیزان باشد، با آپرنگ باشید.

…..***…..

انشای کودکانه نامه به خدا برای کلاس چهارم ابتدایی

خدای خوبم! سلام … وقتی این نامه را می خوانی امیدوارم از من خیلی راضی باشی و جواب نامه ام را هم بدهی.

خیلی فکر کردم از کجا شروع کنم و از چه چیزهایی بنویسم و به این نتیجه رسیدم که چون نعمت های زیادی به من بخشیده ای اول باید از تو خدای مهربانم تشکر کنم.

از تو سپاسگزارم که به من نعمت سلامتی، خانواده خوب و معلم های مهربان بخشیده ای و به خاطر غذایی که می خورم، لباس هایی که می پوشم و همه چیزهای خوبی که در زندگی ام دارم از تو تشکر می کنم. البته نعمت های تو بسیار زیاد هستند و اگر بخواهم یک به یک آن ها را نام ببرم باید چند دفتر صد برگ را پر کنم، برای همین می خواهم بنویسم که به خاطر همه داشته هایم خدایا شکرت!

حالا می خواهم درباره آرزوهایم بنویسم، خدایا! مادرم یک بیماری دارد و مجبور است هر ماه به دکتر مراجعه کند، کاری کن زودتر حالش خوب شود. به همه بیماران دیگر هم کمک کن تا زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند.

به من کمک کن تا درس هایم را خوب بخوانم و در آینده به فرد مفیدی برای جامعه ام تبدیل شوم و کاری کن دیگر فقیری در دنیا نباشد و همه بچه ها بتوانند از نعمت درس خواندن برخوردار شوند. همچنین خیلی دوست دارم امسال عید به مسافرت برویم و به همه ما خوش بگذرد.

خدایا من خواسته های زیادی دارم و تو از دل من خبر داری. امیدوارم نامه ام را بخوانی و دعاهایم را بشنوی. آمین!

انشای ساده نامه به خدا برای کلاس پنجم ابتدایی

خداوند عزیزم! سلام. امیدوارم این نامه را دریافت کنی. چون خیلی دلم برایت تنگ می شود با خودم گفتم نامه ای کوچک برایت بنویسم.

اول از همه به خاطر همه چیزهایی که به من بخشیده ای از تو تشکر می کنم. ممنونم که خورشید زیبا هر روز در آسمان طلوع می کند و زمین هر شب با درخشش ماه تابان روشن می شود. به خاطر سر سبزی ها، دریاها، جنگل ها و همه موجودات از تو تشکر می کنم.

خدای خوبم! می دانم همیشه در کنارم هستی و همچون دوستی صمیمی و مهربان هوایم را داری و تنهایی هایم را پر می کنی.

خدای مهربانم! به درگاهت دعا می کنم که این دنیا هر روز بهتر از روز قبل شود و همه بچه هایی که دوستان تو هستند همیشه شاد و خوشحال باشند و شادی آن ها هر روز بیشتر شود.

پروردگارا! از تو می خواهم عشق بی پایانت را به همه بچه ها و خانواده آن ها بفرستی، همیشه تکیه گاه همه ما باشی و به ما کمک کنی تا دنیا را به جای قشنگ تری تبدیل کنیم.

خدای عزیزم! دوستت دارم